Perşembe, Aralık 21, 1995

Yürek Sesleri (8) DÜŞLER VE GÜÇLER

Ne garip bir gecenin sabahindayim bilsen
Bulundugum her meclise yabanciyim
Güpegündüz mutluluklara körüm belki

Bir aralik kapi bulsam
Simsicak bilsen içerisi
Belki annem desem, belki sevgilim
Kim oldugunu bilmesem belki de
Basimi gögsüne yaslasam
Sakin sakin nefes alsa
Gözlerimden iki damla yas dökülse
Içimde birikmisleri yüklenip götürse

Deseler ki uyu uyumak istedigin kadar
Bir düs görsem mutlulugu mesela
Istemedigim sürece uyanmasam bu düsten
Hayatin tüm maddiyatlari uzak olsa benden

Günesin karanligi olmasa da
Gecenin aydinligi olsa yüregimde
Izin verseler düsümden istediklerimi alip uyanmama
Yeter mi bilmem
Insan olmanin doyumsuzluguyla kivranir miyim bilmem

Kasvetli havalarda yasamasam da
Alismasam hüzne
Onu alip bir rafa kaldirsam
Sonra istedigimde yasasam yeniden
Hiç konusmasam, kimse konusmasa
Sözler yaraliyor beni belki

Bir düs odasi yapsa biri bana
Ya da ben bir düs olsam isteyince
Bir sevdigim olsa yanimda
Ama baska sevgilerin tadini unutsak bizden baska
Çünkü o zaman hasret girer düsüme
Annemi özlerim belki
Belki bir digerini

Gecenin karanligini seviyorum diye
Bana geceyi verseler sabahsiz
Sancili uykulardan uyanmasam sabaha
O zamanda gündüzün hasreti sarar belki
Yanlizca gözlerime bakip beni anlayan biri olsa
Ama gerçekten anlayan
Yine insan olmanin dizginsiz doyumsuzluguna kapilirsam
Bunu hissedip gider mi acaba

Beni kosulsuz seven birini bulsam
Onu sevmekten vazgeçerim diye korkarda
Beni benden çalmaya çalisir mi acaba
Biri beni benden çalarda
Bensiz kalirsam
En çok da ben üzülürüm galiba

Elleri sevgiyi anlatabilse sevdigimin
Hani söyle avuçlasa yüzümü simsicak
Çekse beni kendine
Yüreginin atislarindaki huzuru hissedip
Gögsünden içeri girsem de tek bedende yasasak
Ikimiz bir bedende daima
Sikilir miyim acaba
O zaman kendime ait neyim kalir geriye
Ben olamam ki o zaman
Yine bensiz kalirim, benden baska

Gidenlerle gidebilsem de
Ne geriye kalsam, ne giden olsam
Ne parçalansam, paramparça olmasam

Yüregimi vermesemde herkese
Herkes yüregime dolsa
Tüm sevdiklerime desem
Gelin yüregimde yasayin
Onlarda kabul etse
Içim kocaman benim, o zaman onlar yalnizca benim
Bu kezde kendimi yanliz hissetmez miyim
Kime sokulurum o zaman
Kim dokunabilir bana
Kime sarilirim kara gecelerde
Bedenimi kim doyurabilir o zaman
Yüregim dopdolu
Ellerim bombos
Kim sever beni o zaman
Hepsini içime alsam, disarida kim kalir bana ait

Düslerimde mutlulugu bulamiyorum bak
Gerçek mutluluklarim gibi doymuyorum bak
Hersey elimde olunca ben hiç bir sey oluyorum
Kimsesiz bir ben olamiyorum iste
Bir kucak bulsamda bana ait
Bensiz kalmaktan korkuyorum bu defa
Düsler gerçek olsun
Ben düslerde yasamayayim
Agir ama emin olsun hepsi
Bir anda açilmasin tüm kapilar
Ne sevgilerle ezileyim
Ne acilarla
Bir ben dimdik kalabileyim her durumda
Herseyim yasadigim gibi kalsin birakayim
Düsler ve güçler bozacak beni yoksa..


Kalimero

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder