Perşembe, Aralık 21, 1995

Yürek Sesleri (17)

Sevgilim olmak mı istiyorsun
Bunun için senin olmam gerek
Oysa ben benim bile değilim
Yapabilir misin?


Ne istiyorum, nereden bileceksin?
İçimden geçenleri anlatsam
Bir bir sakınmadan söylesem her şeyi
Taşıyabilir misin?



Bir gün başımı omuzuna bıraksam
Bir gün kendimi sana bıraksam
Ellerini tutsam
Gözlerinden etkileniyorum desem
Sonra bir diğer gün
Sana dostu oynasam, düşmanı oynasam
Dayanabilir misin?

Bir gün yanımda istesem seni
Herşeyinle benim ol istesem
Ertesi gün kendimle kalmak istesem
Dün yaşanmamış gibi davransam
Kaldırabilir misin?

Bazen gözlerim önce gözlerine
Sonra dudaklarına takılıyor desem
Yaşanacaklar ben isteyince olsun
İstemeyince unutulsun desem
Kabul edebilir misin?

Ben beni bile bilmezken
Umudun gölgesinden bıkmışken
Bırak yeni sevdaları, mutlulukları
Elimde kalanları kaybetmekten korkar olmuşken
Anlatsam anlaya bilir misin?
Sen beni kaybedemessin korkma
Kaybedilecek bir ben bile kalmadı ortada
Bir gölgeyi seviyorsun,
İçim bir başka ben bir başkayım desem
Vazgeçer misin?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder