Perşembe, Aralık 21, 1995

Yürek Sesleri (22)

ne göründüğüm kadar güçlüyüm

ne de göründüğüm kadar güvenli

korkunun duvarları öyle yüksek ki oysa

sana eldeğmemiş kumsallarımı sunuyorum

hiç kimsenin görmediği, bilmediği

bir dünyanın kapılarını açıyorum

kırılgan, ürkek ve güvensiz bir çocuk var orada

sen hiç bir yere ait olamama duygusunu bilirmisin

...hiç kimseye...

kim olduğunu neden varolduğunu, düşündünmü hiç gecelerce

peki varoluşunun bazen insanlara zarar verdiğini hissetin mi?

işlemediğin suçların cezasını çektin mi hiç?

yalnızca düşlerinde var olan bir insana rastladığında

sadece korkuların yüzünden kaçmak istediğin

bir yıkıntı daha yaşamamak için

fırsatları görmemezlikten geldiğin

ve bu yüzden kendi kendinle savaştığın anlar oldu mu senin

taşıman gereken lanet olası sorumlulukların

hayatına set çekmesine göz yumduğun

kendi tercihlerinle, değer verdiğin insanların

tercihleri arasında çeliştiğin

hayatta güvenmen gereken yegane insanların

sana bir meta’ymışsın hissini uyandırdıkları oldu mu hiç?

ne yaşadıklarımı bilebilirsin

ne de sebeplerini

ne de belki de ilk kez içimdeki kalabalıktan sıyrılan

gerçek benle yüzyüze olduğunu

yalnızca benim bildiğim, bana ait bir dünyaya giriyorsun

...ve ben KORKUYORUM...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder