Pazartesi, Aralık 21, 2009

Sanal Sosyal Olmak Yetmiyor, Sanal Kahraman da Olmak İstiyorum..!

Günde dokuz saat bilgisayar başında çalışıyorum.. Bütün heyecanlarım, eğlencelerim, duygularım, düşüncelerim bu aletin başında şekilleniyor.. Kesintisiz mesai mahkumu bir çalışan olarak, molalar da haliyle bilgisayar başında oluyor..

İki kod yazdım tamam hadi aç bir site başla oyalanmaya :) Kesintisizlik sandalye ile bütünleşmekse o zaman sandalyenin üzerinde bilgisayarla bütünleşirim bende. E oturduğum yerden de bir kahraman olamayacağıma göre, hayal dünyamı görselleştirmek adına başlıyorum http://www.faceinhole.com/ adresinde yer alan hazır şablonlardan kendime bir kare seçmeye..


Dedim ya oturuyorum dokuz saat, oturuyorum da ne oluyor kimsenin karpuz kestiği mi var.. Yok tabi, ama ben karpuz yata yata büyür misali, oturduğum yerde büyüyorum, henüz parmak hareketleri ile form tutmayı beceremedim çünkü.. Manken gibi olmak istiyorum halbuki.. Oluyorum, oluyorum wallahi.. Bakın bu yandaki resimdeki benim misal.. Sadece yüzü bana ait olsa da kim diyebilir ki ben bu hatundan daha çirkinim.. :)


Bir hazır kare seçiyorum faceinhole dan, kendi kendimin bile resimlerini çekmeye başladım sırf burda kullanabileyim diye aman kimse duymasın :) Hazır karedeki yükle düğmesine tıklıyorum, şöyle yüzümün gözümün net göründüğü bir fotoğrafımı seçip, önce ebatlarını sonra, rengini ve ışığını ayarlıyorum.. Hoop oluyor.. Kaydediyorum..


Bazıları o kadar gerçekçi oluyor ki ben bile inanamıyorum.. Hadi hanımlar bırakın botoksu, laseri sizde faceinhole e gelin sanal kimliklerinize sanal fotoğraflar üretin diyorum.. Sonra açın face book da bir albüm kendinize.. Bakın o yıllar öncesinde bıraktığınız arkadaşlarınız sizi görünce neler hissedecekler.. Buluşmayıverin canım sizde.. Resimlerinizle yetinsinler ;)


Aylink Şahin




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder