Pazartesi, Aralık 21, 2009

Bilgisayar Tamircisinin Evrimi :)


Yıllar var bu bloga elimi değmeyeli. Oysa ilk göz ağrımdır kendisi. Bir zamanlar hevesle yazdığım hikayelerimin ilk ev sahibi..

Blogcu.com da öyle kaderine terk edilmiş duruyordu nice zamandır. Hadi dedim o halde ne duruyorum.. Taşındım blogspottayım artık ve yeniden yazmaya karar verdim. Evet internet uzmanı bir annenin yıllar içinde geçirdiği evrim bakalım nelerle sonuçlanacak.. Oğlumun bundan bir kaç yıl önce "bilgisayar tamircisi benim annem" dediği ben.. sonunda onunda internetle tanışması ile "internet uzmanına" terfi ettim yeniden.. Ama kimseye bilgisayar ya da internet öğretmeye niyetim yok. Bir kadın internet uzmanı olursa neler olur onu takip edeceksiniz bundan böyle.. Edebi denemeleri, alışverişleri ve yedi yaşındaki oğluyla hangi maceralara yelken açıyor :)

Hadi bakalım sevgili günlük, yeniden beraberiz.. Görelim bakalım neler döktüreceğiz yeniden..

İlk yazım bu yazıdaki gördüğünüz resmi yarattığım oldukça eğlenceli bir site olan faceinhole üzerine olacak.. Ben çok eğleniyorum bu site de, umarım siz de benim kadar eğlenirsiniz..

Sevgiyle Kalın
Aylink Şahin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder