Çarşamba, Aralık 10, 2008

Denemeler : Fırtınadan önceki bekleyiş..

Hayatlarımızdaki bir kısır döngünün peşinde mi koşmuşuz yıllarca, hep bir kavuşma ve kaybedişin ardından mı boğulmuşuz gözyaşlarına. Bundan sonrakiler de öncekilerin bir devamı mı olacak. Vedasız ayrılışların ardından başka dünyalarda mı buluşmak varmış kaderimizde hep. Aynı dünyada bilmediğimiz kıymetimizi daima ayrıldıktan sonra mı yaşamışız bundan önce. Bedenli veya bedensiz olman ne fark eder, sen gelmiş geçmiş tek sevdiğim olarak kalacaksın önce ve sonra, daima.

Seni her kaybettiğimde inanamadığım son buluşların ardından yaşanan sınırlı kavuşmalar mı olmuş hep bundan önce de, hatırlamadıklarım hatırladıklarımdan daha mı fazla yaklaştıracak seni bana. Ellerimi tutman için yanımda olmana gerek olmadığını anlamak için 10 sene mi geçmesi gerekti. Peki ya sesini duymak için ne kadar beklemem gerekecek ne kadar sonra gücümü toplayacağım ne zaman bulacağım içimdeki kayıp cesaretimi. O zamanda gelmiş miydin bulmuş muydun beni yine.

Hep bir kaybediş sanıp, acılara boğulduğum anda mı giriyorsun hayatıma, daima yanımda olduğunu hissettirecek bir gizemin mi var bilmediğim. Yaşamın keşfedilecekler ve yaşanacaklar öncesi sunduğu bir anahtar, bir ödülsün ve belki de hep öyleydin..

Geçmişimden özlediklerim, her günümden beklediklerim, yarınımdan istediklerimi bir bütün halinde barındıran, olabildiğin kadar yakınımda hatta çoğunlukla ta içimde kök salan bir parçamsın sen benim. Eksik kalanlarımı yalnız benimle yapamadıklarımı seninle yapmak, aynı bazı şeyleri yalnızca benimle yapmak gibi. Benim bana yetmediğim yerlersin bu yüzden, bana ait bir hayatın benden özerk tamamlayıcısı gibi. Sen, sevgili, dost, sırdan bir arkadaş değil, içimdeki benin en yakını, bedenimin ve ruhumun tamamlayıcısı gibisin.

Sensiz sandığım zamanların seninle olduğunu anlamak için bunca zaman geçmesi gerekti demek. Keşke daha önceleri bilebilseydim. Aslında hiç kaybettiğimi düşünmedim seni, daima sana kavuşacağımı düşündüm. Uzaklarda bir yerlerde olduğunu ve bir gün çıkıp geleceğini hayal ettim daima. Gökyüzüne bakıp da seninle konuştuğum anlarda aslında bu kadar yakınımda olduğunu nereden bilebilirdim. Benden başkasının bilmediği detayları sunmasaydın önüme, neye dikkatimi çekmeye çalışırsan çalış, nasıl inanabilirdim.

Artık her şeyi biliyorum. Bundan sonrası için hayatımda acı olmayacak sana dair. Bundan sonra yalnızca sen olacaksın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder