Salı, Mart 22, 2011

HAYATA DAİR


hayatı suprizleri olduğu için severim

her inişin ardından gelen çıkışları

her karanlığa doğan güneşleri olduğu için


gizemli ve usta bir öğretici gibi

bittiği sandığım herşeyi

yeni baştan ve daha iyiysiyle bana geri getirdiği için

severim


onu güzelleştirmeme,

onu bazen bildiğm gibi düşünmeme ve anlamama izin verdiği için

kolayca birleşebildiği için başka hayatlarla

ve yine kolayca ayrılıp

hiç bir şey olmamış gibi yoluna devam edebildiği için severim


onu tüketirkende, beklerken de

aslında yaşıyor olduğumu her defasında yılmadan

bana hatırlattığı için de severim..


bazen öğrenmem için beni zorladığı

yorduğu ve hırpaladığı

ama ardından her defasında nedenlerini anlamamı sağladığı için

hem gözyaşlarıma, hem gülüşlerime boğulmuş tüm çağrılarımı cevapladığı

sahip olunan tek hayatın bana ait olmadığı

istediğimde tüm hayatlarla,

istemediğimde kendi hayatımda kalmamı sağladığı için

seviyorum hayatı..


Bazen kurtarılmayı bekleyen,

yardımıma muhtaç başka düşünce ve duygularla

kendimi bir kahraman gibi hissetmeme neden olduğundan

bazense benim kurtarılmayı bekleyen yardıma muhtaç

düşünce ve duygularıma başka hayatları kahraman yaptığı için severim

dahası benim olduğu, benimle olduğu için severim hayatı en çok...:)

aks

20 Mart 2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder