Cuma, Aralık 21, 2007

Tatilden Geldim

Bütün bir sene hayalini kurduğum tatilimi yaptım bitirdim. Şimdi tüketecek yeni bir hayal arıyorum kendime. Bir sonraki tatile daha çok var zira..

"Nasıl geçti?" diyenlere cevabım hep aynı "Tatilin kötüsü olmuyor.." Herşey iyi güzelde şu dönünce valizleri açıp yıkama, yerleştirme işi bayıyor beni.. Erkeklerin işi kolay hemen iş kıyafetlerini giyip hazır oluyorlar.. Bir valizle gidicem dedim bu sene öyle de yaptım. Ama daha öncede dediğim gibi valiz bir ama hacmi büyük olduğundan, makina makina çamaşır yıkandı gene..

Neyse geldim, buralardayım yine.. Kaldığımız yerden devam edeceğiz iş hayatımıza yeniden. Emekliliğimden bir yıl avans istediğimi söylüyorum ama kimse ciddiye almıyor beni. Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı'na buradan çağrı yapıyorum şimdi.. Çalışanlar emekliliklerinden avans kullanabilsinler.. Belki bir duyan olur..

Tatil bitti, yaz da bitecek gene karlara bata çıka çalışmaya geleceğiz.. Şimdiden bunları düşünüp kasmayayım kendimi..

Tatilden geldimi ısınma turları atıyorum.. Kısmetse alışacağım.. Ee sizde ne var ne yok...?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder